sâmbătă, 4 iunie 2011

Timpuri noi...


Destul de tristă acestă melodie. Nu ştiu cât de mulţi o ştiţi, dar eu una aflasem de ea mai de mult, iar acum mi s-a reamintit. Este o melodie extrem de frumoasă, sau cel puţin în cazul meu, eu aşa cred. Îi felicit pe cei de la Tmpuri Noi, pentru că au reuşit să creeze ceva atât de minunat şi să transmită un sentiment atât de melancolic şi nostalgic, doar prin versurile unei melodii, ce unola li se pare banală şi lipsită de sens. Bravo băieţi, ţine-ţi-o tot aşa :).
Iar spre final, câteva versuri: 

Uuuu, mama, atât de mult mi-e de dor de tata
De parcă n-aş şti când mi-e dor, că totu-i trecător.

Aş vrea şi-acuma tată să ascult vorba ta
Aş vrea şi-acuma tată să mai spui câte ceva
Aş vrea si-acuma tată când greşesc să mă cerţi, apoi să mă ierţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu