luni, 9 mai 2011

Păreri şi gânduri.

Deci nu pot crede cât de analfabeţi sunt unii x_x. Cum frate să accepţi petiţia aia cretină? Auzi să se dubleze filmele în română. Doamne, mai nou, ăştia vor să creeze o ţară de inculţi :-j. Şi ne mai întrebăm de ce pleacă toată lumea din România. Hai frate, las-o, asta e şi bătaie de joc ;|. Mă rog, facă ce-o vrea :-??. Ce ne pasă nouă?


Buuun, acum să trecem în revistă lucruri mai mult, sau mai puţin importante. Azi e luni >_>. Am avut şcoală şi un test la geografie. Mama măsii, asta nu a fost deloc drept ;|. La istorie a fost oră de somn, ca întotdeauna, ce pnm. De română şi religie nu mai zic nimic. Când am ajuns acasă a trebuit să-mi fac draci, evident. Trebuia mamaie să se bage în lucrurile mele. Pff, abia aştept să am camera mea şi cu asta basta :-j.


Tocmai am venit de afară. am fost plecată cu Mona şi Mery până în parc să luăm ceva. Mor de durere de cap şi aştept să se facă mai repede cartofii =)). Spre final adaug un maaaare şi important mesaj "Alle e burlăciţă, again!!!" :)). Şi să mor de nu-mi place;>.
Cam atât pentru moment, ne mai auzim. XoXo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu